VIQUI

VIQUI

Seguidors

dijous, 7 de març del 2019

ALBERGÍNIES COM CANELONS A LA MEVA MANERA






Aquesta recepta no és meva, la vaig trobar a Internet, però jo l’he fet amb el que tenia, que no era ven be el mateix que deia. 
Dons els formatges ho he fet amb els que tenia.
Jo ultimament, ho faig amb carabassó, i queda molt bé.
.
INGREDIENTS

Albergínies

Formatge tendre d’untar una terrina

Un trosset de formatge blau

Formatge de bola ratllat

Formatge emmental ratllat

Pernil dolç

Formatge de llesquetes

Tomàquet fregit

Tallar les albergínies de llarg, i posar-les a la 
planxa amb unes gotetes d’oli.

Guardar-les.

Mentre aixafar els formatgés que es barregin bé.

(Guardar-ne de ratllat, per posar a sobre quan es posin al forn)

Agafar cada tros d’albergínia, posar-hi un trosset de pernil, i una llesqueta de formatge. ( no a tota l’albergínia, nomes al tros del començar, fins a mitja més o menys.)

Agafar una culleradeta de la barreja que hem fet del diferents formatges ratllats,i embolicar-ho com un caneló.

Posar-ho a una safata, i posar-hi el tomàquet fregit i a sobre posar-hi formatge ratllat. 

Posar-ho al forn.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada